Pirr i magen? Nehe du!

Sms klockan 22.17

Elin-pelin:
Tack så mycket för igår ;) De var länge sen jag fick sånt här pirr i magen

 

Jag: Hehe nej du lilla pullan, nu har du nog skickat fel ;)

 

Elin-pelin: Hahaha, förlåt! De ironiska med de här är verkligen helt stört. Jag tänkte skicka till ditt ex :S Hoppas de är ok?

 

Jag: Haha kul ;) kram

 

Elin-pelin: Hoppas du inte tar illa upp

Jag: Jag är inte så mycket för kedjebrev plus att du aldrig har träffat mitt ex ;) :p

 

Elin-pelin: Vi spelar sms-roulett och jag blev mycket glad att det var Du som fick det smset!

 

Jag: Haha jag förstår det snygging! Du kan hälsa de du spelar med att jag blev oerhört orolig hehe ;) Ha en skön kväll. Ps. När vi ses så ska JAG personligen ge dig lite pirr i magen!

 

Elin-pelin: Längtar efter pirr från dig!

 

Som jag nämde tidigare så HATAR jag verkligen kedjebrev i alla dess former, speciellt sånna av de slaget som älskade Elin skickade. Enda anledningen till att jag inte började hyperventilera och må illa var för att det 1. var Elin som skickade det och hon har aldrig träffat mitt ex. 2. mitt ex bor 60 mil från Åre.
Därför var det lätt att se igenom bluffen. Puh!

 

 


Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha!

2010-04-22 @ 18:10:37
URL: http://mantuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0