Räck mig osthyveln syster

När Sara (a.k.a. Rykande Blixten) ringde till lasarettet för att få reda på lite mer inför den stundande provtagningen fick hon en förklaring som kanske inte var helt lugnande. Hon hade tidigare gjort en titthålsoperation pga. cellförändringar i livmodern och skulle nu göra ett annat test och skrapa. Sara frågade hur det skulle gå till fick hon till svar av sköterskan att ”Det är som en osthyvel vi använder och skrapar med”. Lugnande? Nej inte direkt. Pedagogiskt? Absolut inte. Stackars Sara som redan var nervös och orolig inför ingreppet blev nu ännu mer orolig. Jag vet inte om det bara är jag, men borde man inte tjäna på att ha proffsig och pedagogisk personal som bemöter patienter?

Så här ser de genomskinliga trosorna ut som man tvingas bära innan och
efter ingreppet. Sexiga...



Jag i de otroligt sexiga "trosorna". Endast för din skull Sara!




Kommentarer
Postat av: Jompen

men snällt!!

sånna kanske ska jobba med annat.

2010-02-16 @ 18:13:28
URL: http://johannamoxell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0