Rosenserien...

...visade Luz upp på hudvårdspartyt hemma hos mamma igår. När ni ser bilderna så behöver ni alltså inte vara rädda att vi har varit och simmat i avloppen eller hälsat på i kohagarna. Tro det eller ej, men jag har inte några sådana böjelser! Om jag köpte något? Nej, jag var alldeles för snål (läs pank) och gratis är gott så jag fick nöja mig med proverna. Jenny funderade på om hon skulle köpa herrdeodoranten för att då kunna rolla på lite på armen innan hon går och lägger sig, blunda och sedan fantisera om att det är en mansarm hon ligger och luktar på. You go girl! säger jag. Alla sätt är bra utom de dåliga?

Luz




Carro och Amanda i krigsmålning.



Jag lovar, jag har inte badat med grisarna!


Jenny lyckas se lite fagrare ut än mig, kanske för att hon har spenderat
2 veckor i Mexico medans jag har spenderat 5 minuter i en brun lermask.





Om jag blundar riktigt hårt så kanske jag kan önska bort finnen på hakan så
att det inte ser ut som att jag smugglar en mini-alien!



Mormor försöker sig på stirrtricket...


Kommentarer
Postat av: Jompen

hahahahah härliga bilder! :)

2010-02-12 @ 22:06:23
URL: http://johannamoxell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0