Äntligen Amanda!

Igår skaffade Amanda sitt gymkort, ÄNTLIGEN! Som jag har väntat på att mina kära syster ska få fingrarna ur röven och börja träna med mig! Peppad till max så var hon sugen på att prova på Body Pump på gymmet (Golds såklart!) och klockan 08.00 ringde mitt alarm imorse. Nej fy faan tänkte jag, det här är för tidigt att kliva upp en lördagsmorgon om man gick och lade sig vid tretiden… Men, skam den som ger sig. Väl på passet så fick jag bara ett enda skrattanfall som jag skickligt lyckades kväva för att inte störa resten av biffarna. Jag hade kastat en blick på syrran och hon såg helt uppgiven ut där hon låg på rygg på stepbrädan och stången vilande på bröstet. Men i övrigt så måste jag ge henne en stor eloge för hennes prestation, hon var väldigt duktig och uthållig! Resten av dagen, som spenderades på stan, så gick hon med vingliga ben och stönade i varje nerförsbacke och trappa. Mission completed!


En..eh..taggad Amanda...


Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha så jäkla sexigt!!



SV: ja nu börjar mitt "nya" liv ;)

2010-01-30 @ 19:42:09
URL: http://mantuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0