Majs, 90-talets silikon?

 

Jag ska berätta en liten historia om en mamma och hennes tappra försök att få sin lilla dotter att äta majs:

Mamman: Smaka lite majs också.

Dottern: Det är inget gott!

Mamman: Men vet du, om man äter mycket majs så får man stora bröst när man blir stor…

 

Dottern såg sin chans till att kunna odla till sig ett par riktigt stora saftiga bröst och började genast proppa i sig majs för kung och fosterland. Hon åt majs och ännu mer och ännu mer. Hon tyckte fortfarande att de var lika äckliga men vad gör man inte för ett par bröst?

Många kanske tycker att bröst var en lite konstig motivation. Varför inte bara säga äter du mycket majs så blir du stor och stark. Men har man en bröstfixerad dotter så antar jag att man tar till alla knep man har, vare sig de är politiskt korrekta eller ej.

Till alla er som undrar; Nej majstricket ger dig inte större bröst, tro mig jag vet, och ni anar inte vilken besvikelse jag kände när sanningen gav mig en psykisk örfil! Till mamma: tack för att du försökte i alla fall. Jag undrar om jag ska föra vidare detta knep till mina kommande barn? Eftersom att hoppet är det sista som sägs lämna människan så kanske jag ska göra ett sista försök med majsen. Vem vet, jag kanske vaknar en vacker dag och ni får börja kalla mig Pamela istället för Karro…hmm…


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hörredu, jag älskar majs och äter det så fort jag kan, så fortsätt inte kära syster för dom blir inge större. Kolla bara på mina små bett! :( Du kommer bara äta allt i onödan.... IGEN. ;)

2010-01-28 @ 21:52:40
URL: http://mantuss.blogg.se/
Postat av: Jompen

hahahahahaha! kämpigt där du ;)

2010-01-28 @ 23:08:12
URL: http://johannamoxell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0