Så är det, det är bara att fråga barnen!

Kottenbarn: Hur gamla är dina barn?

Jag: Jag har inga barn.

Kottenbarn: Varför inte då?

Jag: Ja jo men därför att... hmm… nej men jag har inte skaffat några än.

Kottenbarn (med ett ytterst förvirrat uttryck): Men alla kvinnor föder ju barn?!

Jag: Nej men inte alla. Jag har inte några nu men sen så vill jag ha det.

Kottenbarn: Alla kvinnor har barn. Alla kvinnor föder barn.

 
Japp så ligger det till kvinnor. Det är bara att fråga barnen på dagis om det är någon som misstror mig. Om ni behöver en anatomilektion så är jag säker på att alla gladeligen skulle kunna peka ut var alla kroppsdelar sitter!

Nej inte än...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0