Mördare!

Min kära kusin hade lånat mormors gamla cykel och var ute och cyklade i godan ro när hon plötsligt körde på något som kändes som en stor sten. Skärrad vände hon sig om och såg en stackars grävling vingla omkring och gny. Flera veckor tog det innan hon vågade berätta för någon om vad som hade hänt.
När jag fick reda på detta så var jag ju givetvis tvungen att skicka sms och plåga henne lite...


Jag: The word is out, din grävlingmördare!

Emmy: Nä men den dog inte, jag är oskyldig!

Jag: Nej det har du ju ifs rätt i, den levde säkert i 20 minuter efter att du hade kört på den, den dog säkert bara av hjärnskador sen...

Emmy: Nä men usch! Jag har lagt det där bakom mig, jag har redan genomlidit helvetes alla kval!

Jag: Moahahahaha! ; D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0