Road trip del 2

Just nu ligger jag i en våningssäng i en liten stuga på en camping i Gränna. Robin ligger i sängen bredvid och snarkar. Mycket. Jag undrar hur han skulle låta med två romerska bågar i näsan? Det är nämligen det enda tillhygge jag kan hitta. Hmm, tål att tänkas på...

Här kommer några fler bilder från hur vi har spenderat våran tid:

Jag har fått akupunktur, i axlarna och i huvudet(!) av morbror Per

Jag och Robin har fått våra nackar och ryggar undersökta av Per


På väg från Falun gjorde vi en avstickare till Borlänge och kikade in på Framtidsmuseumet


Robin, även känd som jättekondomen...


Innan vi for till campingen i Gränna besökte vi Brahehus-ruinen

Jag hade tydligen varit stygg och blev förvisad ner i hålan...

Robin har bytt namn till "Big Foot"




Jaha ja, det var det. So far so good.
Gnatt gnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0