Fel trodde jag. Igen.

Jag: Drömde jag inatt eller tog du tag om min arm och gjorde så att jag höll om dig?


Robin:
Jag vet inte.

 

Jag: Jo men det tror jag att du gjorde.

 

Robin: Det kanske var när du låg så långt ut så att jag höll på att ramla ur sängen, då tror jag att jag tog tag i dig för stöd och då la du din arm över mig.

 

Jag: Jaha...jag som trodde att du ville mysa...

 

Robin: Det var mysigt.



Hmmm... Jag undrar om jag har sett för många kärleksfilmer senaste tiden och ser kärleksgester överallt?

 


Kommentarer
Postat av: Jompen

hellre att du ser kärleksgester överallt än ingenstans :)



sv: hahaha jaaaahaaa! fasen vad roligt! :D

men dåså, då hade de ju en anledning att göra det PÅ IKEA! :D

2010-06-22 @ 20:28:59
URL: http://johannamoxell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0