Dumma saker att säga när man har sex:

  • Är det du som luktar eller är den här madrassen stoppad med rutten potatis?
  • Nu kommer en grej jag lärde mig på djurparken.
  • Försök att andas genom näsan.
  • Vid närmare eftertanke så kan vi väl släcka ljuset?
  • Har du penicillin?
  • Det är så härligt att vara tillsammans med någon i sängen som jag inte behöver blåsa upp.
  • Det är inget farligt, bara lite utslag.
  • Tar du visakort?
  • Lite skavsår har ingen dött av.
  • Oj, är det där din kuk eller är det blindtarmen som sticker ut?
  • Du ser yngre ut än du känns.
  • Men alla ser roliga ut nakna!
  • I Ryssland fick man mycket mer för pengarna.




Källa: Den förbjudna dassboken, 2008

Bild: metrobloggen.se


Kommentarer
Postat av: Jompen

HAHahHAHAHAhAHahAhahahahaHAHAHAha!



"Oj, är det där din kuk eller är det blindtarmen som sticker ut?"



DEN tyckte jag var kul! hahahHAHAHA!



2010-03-26 @ 22:53:46
URL: http://johannamoxell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0