Min mörka hemlighet...

...är inte så mörk utan kanske bara pinsam. Okej jag erkänner, den är lite patetisk. Ibland har jag lite för höga tankar om mig själv och är ganska bra på att drömma mig iväg till olika scenarion.
När jag befinner mig inne i en klädbutik och ska lägga tillbaka ett plagg, oftast en tröja, så slår tanken mig, snabbt och hårt. När jag viker tröjan så brukar jag tänka "Hmmm...undrar om det där butiksbiträdet ser mig nu? Om jag vikar tröjan riktigt snygg, snabbt och elegant så kanske hon kommer fram till mig och säger Wow! Vad duktig du är på att vika tröjor, vet du vi skulle behöva någon som du i våran butik. Är du intresserad av att börja jobba hos oss?"  Jag kan tillägga att jag inte känner någon särskild dragning till att jobba i en klädbutik, däremot så älskar jag tanken på att få imponera och få känna mig viktig. Och nej, jag viker inte tröjor snyggare än någon annan. Och ja, jag har redan erkännt; jag är lite av en pinsam människa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0