Blodigt allvar

En liten tanke jag har haft ett bra tag nu. Kanske lite väl typisk tanke för mig men ibland kan jag bli jobbigt realistisk när jag funderar på saker som är uppenbart orealistiska. Alla som känner mig vet hur nördigt förälskad jag är av hela Twilightserien. Nu till min lilla fundering; ni som har läst böckerna vet ju hur alla vampyrerna blir som tokiga när de känner blod men hur fungerar det när Bella har mens? Det är en tanke som jag vet är helt onödig men jag kan ändå inte sluta tänka på det. Sug på den du!

 


Kommentarer
Postat av: Hanna

haha, ja de ska väl vara du som tänker på såna underbara ditaljer! Gillar tanken :)

2010-05-24 @ 20:49:15
Postat av: Jeppeemmy

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.

2011-02-28 @ 17:22:45
URL: http://jeppeemmy.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0