Min äldsta och käraste vän har nu valt att svika mig. Damn you!

Nu har det hänt. Alla ni som nickat medlidande när jag har sagt att jag endast har tillgång till fyra kanaler (1,2,4,6) kan nu även stämma in i min allgråt. Helt utan förvarning så har min tvdosa, box eller vad fan det är som vill jävlas med mig slutat fungera. Det går inte att byta kanal. Jag har bytt batterier i dosan tre gånger, hållt den tryckt hårt och nära boxen, jag har vridit boxen åt alla tänkbara håll, ja jag har till och med slagit dosan upprepade gånger i bordet. Nada. Inget händer. Detta innebär att jag nu kommer att få titta på tv4 resten av kvällen, veckan, kanske till och med för resten av mitt liv. Mitt liv är över. Gör slut på mitt lidande och skjut mig här och nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0