Four!

Tro det eller ej men bajs kan faktiskt flyga! Trust me I know... Jag stod och bytte på en liten pojke som precis hade bajsat på sig. Han låg uppe på skötbordet i godan ro och jag stod och försökte lirka undan den skitiga blöjan med tron att jag skulle kunna undvika så mycket klet som möjligt. Fel hade jag. När jag drar undan blöjan så tar jag i lite för hårt och i slowmotion ser jag hur blöjan flyger i väg genom rummet och liksom i luften lyckas veckla ut sig. Ut far den kompakta högen med bajs och landar med ett härligt "klatsch" rakt på golvet. Och där stod jag. Och där låg pojken med ett förvånat uttryck. Och där låg bajset. Det såg ut som en liten koblajja på plastgolv. För att ytterligare förvärra det hela så lyckades bajset mutera sig till två högar när det slog i golvet. Varför göra det lätt för sig när det kan vara svårt?

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha mysigt!

2010-10-21 @ 13:07:24
URL: http://mantuss.blogg.se/
Postat av: Marie

Haha vad trevligt! :)

2010-10-21 @ 13:11:53
Postat av: Imredina

Nice site, Keep it up

2011-07-20 @ 07:59:59
URL: http://imredina.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0