Tjejkväll

Igår hade jag och underbara Dansbandssångerskan en mysig tjejkväll hemma hos henne. Hur nice som helst! Vi hade massage, god mat, massa chips och godis och såklart film. Vi såg "Shutter Island" och "Ice Age 3". Båda var bra men jag är fortfarande lite fundersam över slutet på Shutter Island och jag älskar Ice Age men blev lite besviken på att den var så overklig (I know det är bara en barnfilm och då behöver det inte vara verkligt. Men ändå.). Som den fina vän hon är så filmade Lina mig när jag somnade framför filmen och lade ut på sin blogg. Men, storsint som jag är så säger jag till er alla; Fine här kommer adressen till hennes blogg (har fortfarande inte lärt mig att länka. Hjälp någon?) så att ni får se hur otroligt vacker jag är när jag dreglar... www.linaliden.blogspot.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0