Inget fredagsmys idag

Idag skulle jag ha spenderat hela dagen med min minsta lillasyster, Ronja. Hon skulle ha åkt med Dennis in när han skulle till jobbet. Jag hade tänkt att vi skulle åka till Storsjobadet för hon älskar att bada. Men, då går hon och blir förkyld och får feber. Så det blr alltså ingen kvalitétestid för oss idag...besvikelse... Men men vi får väl helt enkelt göra det en annan dag antar jag. Istället så ska jag idag träffa pappa och farmor. Blir bra det också.




"Man tager vad man haver" tänker Ronja och nöjer sig med tvätthon när
badrummet renoveras.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Världens sötaste och bästaste lilltjej :-)

2010-09-17 @ 22:42:31
URL: http://mantuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0