Jo men du vet, jag stod ju längst fram i frontlinjen...

På väg hem från gymmet så kände jag att träningsvärken kom precis efteråt istället för dagen efter. I vanliga fall så gillar jag träningsvärk, det är liksom ett litet kvitto på att man har gjort något bra. Men nu, fy fan! Hela min högra vad var alldeles stenhård så jag kunde inte gå normalt! Jag haltade mig hem genom stan och vidare förbi den värsta "16.00-rusningen". Folk som såg mig måste ha trott att det var nån stackars alkis som gick förbi dem. Jag haltade, var svart runt ögonen av sminket och håret såg väl ut som en våt död katt. Typ. Nä, om någon frågar så kommer jag att svara att det är en gammal krigsskada som gett sig till känna. Typ att jag har två järnrör inoperarade i benen. Det låter väl ganska tufft va?




Kommentarer
Postat av: Lina

http://www.tuaw.com/2010/09/21/iphone-connected-blood-glucose-meter-now-closer-to-reality/

Här är prylen jag snackade om :)

2010-09-22 @ 20:10:35
URL: http://linaliden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0