Nej, jag bakar inga bullar i min ugn!

Tant (brukare som jag städade hemma hos): Åh, har du en liten bulle på magen?
Jag: Ja det kanske jag har! Men det är ingen bebis där inne!
Tant: Nehej...

Behöver jag säga att min dag blev något förstörd efter detta? Visst, ni kan säga att hon var gammal och inte såg så bra. Men det är inte första gången någon frågar mig om jag är gravid. En kvinna på gymmet frågade mig "Åh har du en liten bebis i magen?!" och en vän till mig och Robin frågade "Jaha, ska ni oxå ha barn?" och kollade på min mage. Jag har även av en vän fått frågan om jag vill följa med till Polen och fettsuga mig. Kuuul....
Nej, blir ingen fettrensare för mig. Jag drar till simhallen snart och simmar lite längder.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Du är världens finaste, och behöver verkligen inte fettsuga dig! Kram

.....psssst.....jag saknar dig OTROLIGT mycket!!!

2010-09-09 @ 22:37:13
URL: http://mantuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0