Jag längtar (redan) till helgen!

Torsdag kväll firas med tårta (visst Nickis?!) för att fira söta Saga som fyller 1 år. På fredag åker jag och Robin till Åre och ska lyxa till det med att bo på hotell. Min underbara syster har ordnat så att vi ska få bo på Tott Hotell med gym, bad och hotellfrukost inkluderat. Så mysigt! På lördag ska vi förmodligen äta middag hos Robins mormor och morfar och hans kusiner och compani. Jag antar också att vi ska renovera i helgen. Kanske inte lika roligt men dock väldigt nödvändigt.

Kommentarer
Postat av: Lina

Och på onsdag kväll är det middag och pubquiz med en viss dansbandssångerska :)

2011-04-18 @ 20:54:23
URL: http://linaliden.blogspot.com
Postat av: nickis

jaaaa det blir tårta på torsdag=)

2011-04-19 @ 08:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0