Julen i korthet

Mitt Internet hade tydligen bestämt sig för att ta lite julledigt denna jul så därför kommer en liten update nu:

23:e = Jag åkte hem till pappa/Duved efter jobbet för att fira pappas födelsedag. Vi käkade mat från Borken (såklart!) och sedan avslutades kvällen med chips, dipp och andra säsongen av solsidan. Sweet!

24:e = Jullunch hos pappa med farmor och farfar. Gott och mysigt. Sedan åkte jag och pappa till mamma, Dennis och Ronja (Amanda var tvungen  att jobba tyvärr). Där var det fika till Kalles tillsammans med mormor, morfar och mammas morfar. Trots att jag var proppmätt lyckades jag få i mig dagens andra julbord. Ronja var jätteuppspelt över att tomten skulle komma, men när han väl kom blev hon helt hysterisk och ville aldrig sluta gråta och vägrade att så mycket som att ens kolla på honom så tomten fick gå hem igen... Stackars pappa...
I övrigt en mycket fin och mysig jul med många fina klappar, såsom utlandsresa, skor, Wallmans dinner show, massage, presentkort mm. mm. Tack alla!

25:e = Jag träffade älskade Hanna på Banhoff i Åre där vi fikade och spelade spel. Sedan kom Robin upp och jag fick mysa med honom.

26:e = Jag och Robin åkte ut på en liten skotertur i Huså och jag fick köra hans sprillans nya skoter. En gillaknapp för det!
Sen middag hos mormor för att sedan bege oss hem till Östersund igen.

Hmm..detta kanske inte blev så mycket "korthet"...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0