Så mycket bättre skulle vara bättre utan Eva Dahlgrens ögonlock!

En stor artist bör kunna sjunga en känslosam låt och förmedla sina känslor utan att blunda en hel låt för att se sårbar ut! Arrghhh! Sitter och gör mig själv irriterad just nu, nästan så irriterad att jag vill skrika rakt ut "ÖPPNA ÖGONEN FÖR FAN"!!! Hon har sjungit alla låtar/tolkningar med stängda ögon "åh se på mig vad sorgsen och emotionell jag ser ut" Blä säger jag. En riktig artist kan använda sina ögon och fånga sin publik. Hon har gjort bra låtar så det är inte det. Blir bara så irriterad. Sjukt irriterad. Nu vet ni vad jag tycker om stängda ögon; okej i några sekunder då och då, inte okej en hel låt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0