Dagen blev nästan som planerat

Jag skippade gymmet idag (otippat?) men annars följde jag mitt schema för dagen! Ikväll vid 19.30 så kom pappa och hämtade mig och så for vi ner på stan och käkade på Dahlwinnie ( har ingen aning om hur det egentligen stavas!). Det var jättemysigt och gott! Däremot så satt jag hela tiden och undrade om folk trodde att vi var ett par för det vore inte första gången. Ni vet så sitter man där och nästan vill skrika" PAPPA kan du skicka saltet!" Haha nejdå! Vi hade en väldigt mysig kväll. Ibland är det så skönt att få vara "liten" och bli lite bortskämd, som typ att slippa betala maten när man äter ute det! Förstår ni vad jag menar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0