Nytt år nya möjligheter

Jag orkar inte göra nån sån där årsresume som alla gör. Varför? Jag är helt enkelt för lat plus så kan jag väl inte påstå att det har hänt så där fasligt mycket som är värt att dra upp en gång till. Eller kan ni komma på något? (okej jag har köpt en lägenhet men that's it!) Så jag tänkte istället dra mina mål för 2011: •Få klart lägenheten och flytta in. •Gå ner minst 10 kilo i vikt. •Komma in på utbildning till hösten. •Komma igång med ett projekt som fortfarande bara finns i mitt huvud. •Få med Robin på en buggkurs. •Gå en silversmideskurs och bli grym på det. •Skriva en låt med Lina. Ja...det var väl allt jag kan komma på just nu.

Kommentarer
Postat av: Lina

Jaa! En riktig hitlåt ska de blii!! :)

2011-01-04 @ 22:19:50
URL: http://linaliden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0