Jag kanske borde börja skriva tantsnusk?

Jag är en Twilightnörd. Alla vet det. Jag vill även passa på att säga att jag inte är ensam. När jag och mina andra nördvänner hade läst ut den sista boken "Så länge vi båda andas" (Braking Dawn) så var vi en aningen besvikna. Boken jag suuuperbra och jag har läst alla böcker fler gånger än vad jag kan räkna. Men, och det här är ett stort MEN! Vi hade väntat på att Bella och Edward skulle få till det och ha lite svettigt härligt sex. Vi väntade i Twilight. Vi väntade i New Moon. Och vi väntade i Eclipse. Inget sex. Men då förstod vi att aha då kommer det i Braking Dawn. Och det gjorde det (thank God) men det var bara det att det var ett litet (läs stort) problem. Sexet stod ju inte beskrivet! Förstå våran besvikelse när vi har väntat i 4 böcker på sexscener och sen när de väl kommer så är de inte "beskrivna". Jag fick då som uppgift (kanske inte så förvånande) att helt enkelt skriva en sexscen till boken för att sedan skriva ut den och ge till mina "beställare" aka Nickis och Madde. När jag skrev så var jag ju då tvungen att få det att se ut som att det är den riktiga författarinnan som har skrivit det och se till så att det passar med den övriga texten. Sagt och gjort, nu är jag klar! 4 sidor blev det och jag tror att jag är ganska nöjd med min insats. Ett litet steg för männskligheten, ett stort steg för alla Twilightnördar där ute!

Kommentarer
Postat av: Lina

Åhåå, trevligt! Du borde publicera den på nån novellsida! Finns nog fler som är sugna på att läsa ;)

2011-07-14 @ 17:56:42
URL: http://linaliden.blogspot.com
Postat av: Hanna

Jag vill också läsa, skicka snälla!

2011-08-26 @ 09:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0