Bakis? Glöm det!

Igår var det ju som sagt After Work på Plaza. Sjukt roligt var det! Mycket folk fast inte så mycket så att man inte kunde röra sig. Vi gick dit till klockan 19.00 och började med att käka. Maten var god men vi fick vänta nästan en och en halv timme på den så det var väl lite sådär. Men trevligt hade vi och vi stannade kvar där hela kvällen och shakade loss, eller "stuffade" som Yvonne och Helena kallade det...(de är alltså inte 80-talister). Klockan 02.30 låg jag i sängen, nyduschad (duschar alltid när jag kommer hem från krogen) och somnade innan jag hann blunda tror jag! Sedan vaknade jag 5.30 klarvaken men tvingade mig själv att somna om så då sov jag till halv nio. Idag har dagen spenderats på stan med shopping. Lovely! Nu har jag precis käkat lunch, kollar på film och funderar vad jag ska göra mer. Jag tycker om att göra flera saker samtidigt annars blir jag så rastlös. "Kissa och gå och lägg dig kisskorv" som Kristina skulle ha sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0