Förberedelser

På fredag är det After Work med jobbet. Jag tänkte därför för andra gången i mitt liv använda brun-utan-sol (om man inte räknar med den gången jag var yngre och hittade en tub brunkräm hemma och såg ut som jag precis var hämtad från Afrika). Igår smorde jag in mig med Doves brun-utan-sol "light" men så tänkte jag att va fan ska det bli nån sprutt på det här tills på fredag så får jag ligga i. Med andra ord så smorde jag in mig med den starkare Dovekrämen ikväll. Jag är dock lite orolig över en sak. Det är ju som ganska svårt att få det jämt och tänk om det ser ut som om jag har intorkat bajs runt rövskåran bara för att jag smorde in lite ojämnt! Nåja, det är väl förhoppningsvis ingen som ska in där och kika på fredag. Skulle någon ändå lyckas spana in min röv får jag väl helt enkelt förklara att jag har B.U.S.at lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0