Jag vill också slåss halvnaken inför hela svenska folket!

Jag höll på att kissa på mig i fredags. På tv4 visade de reklam för Gladiatorerna, att de ska köra programmet igen och att de söker deltagare. Jag höll på att upplösas av iver och jag fick gåshud över hela kroppen (och då menar jag hela!). Enda sedan jag var liten har det varit min dröm att få kämpa mot Electra, Amber och hela stammen av gladiatorer! Jag och Amanda brukade leka att vi var gladiatorer och så brottades vi på vardagsrumsgolvet. Ibland var även pappa med.
 Åååååååååååhhhhhhhh jag vill också slåss i hotpants på bästa sändningstid!!!
Så, mitt mål: När nästa säsong drar igång, efter denna, så ska jag söka! För lets face it, nu är inte chansen så stor att jag skulle komma med och nu vill jag INTE springa omkring i en arena med massa döfläsk. När lägenheten är färdigrenoverad (nu finns ingen tid och ork) så ska jag satsa på att komma med i andra säsongen.
Jag vill, jag vill, jag vill!!!!!



Kommentarer
Postat av: E M I A M

Haha, jag har också alltid tyckt sådant är coolt ;)

2011-03-09 @ 19:40:02
URL: http://emiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0