Tjejkväll på XL bygg!

Kvällens planer blev lite ändrade men bra ändå! Jag och Marie begav oss till Fresks XL bygg för en tjejkväll. Där fanns lite olika tävlingar, rabatter och annat smått och gott. Ärligt talat så blev jag lite chockad av hur mycket folk det faktiskt hade kommit dit till deras tjejkväll! Ica var där och "ställde ut" så nu väntar jag på att de ska ringa och berätta att jag har vunnit en matkasse. I goodie bagen som vi fick när vi kom innehöll två kaffekoppar, dock väldigt fula med reklam på. Marie fick även en tumstock vilket jag fortfarande är lite bitter över. Gratis är gott. Eller? Nästa kväll vi ska på är på Mio som ska ha kundkväll i oktober med lite rabatter och sånt. Vi är som två tantalurer jag och Marie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0