Ho ho ho, finns det några snälla barn?

Ja i måndags så gjorde jag det. Jag köpte årets första julklapp. Det är väl typ jag och tantalurerna som har börjat med det redan. Men jag gillar att vara ute i god tid (och så känns det som att det blir så jävla dyrt att handla allt i sista minuten). Och så vill jag i alla fall försöka köpa något med en tanke bakom, inte bara köpa "för att". Årets första julklapp inhandlades till min älskade pappa! Dock så kommer ju hans julklapp till mig att vara mycket bättre (och betydligt dyrare) eftersom att han ska bjuda på en utlandsresa. Till min mamma vet jag vad jag ska köpa, men jag vill inte köpa det än i fall hon skulle få för sig att köpa det själv. Jobbigt sånt där. Till Amanda vet jag på ett ungefär. Robin däremot är alltid svårast! Tidagare år så har han fått en pall till garaget, en variatorrem till skotern och nu senast en stor vattentålig bag. Vad fan ska jag köpa i år?! Hmm det tål att tänkas på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0