24 timmars huvudvärk

Ja men det låter väl skönt? Huvudvärken kom igår på dagen och sitter fortfarande i. Igår var jag på underbar massage som jag hade fått av Robin och sedan var jag och hälsade på en vän/arbetskollega som har fått barn. "Vet du vad jag tänkte när jag såg honom när han hade kommit ut?" frågade hon mig. "Han ser ut som en taliban!" Haha så typiskt Helena! På kvällen käkade jag middag med söta Linnea och fortsatte till Brunflo och renovering. Idag har jag jobbat 7-17.45, inte ett drömpass direkt. Sen så kan jag ju inte direkt påstå att det var lockande att åka iväg och renovera efter jobbet. Men men bara att bita ihop. Däremot så önskar jag att min huvudvärk kunde försvinna, pallar den inte längre och det är svårt att känna att man gör sitt bästa ifrån sig på jobbet när man har så ont. Håll tummarna för att det inte blir ett andra dygn med huvudvärk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0