Söndag

För ovanlighetens skull så har vi varit i lägenheten och renoverat. Strange, I know! Vi blev nästan klar med allt målande men det är lite kvar och sen ska ju alla fanskap till väggar slipas och sen ska vi... Ja ni hör ju! Vi är alltså inte klar än och jag börjar bli trött på alla som frågar. Inget illa menat. Sedan fick jag höra lite (jävligt) tråkiga "nyheter" ikväll, men det tänker jag inte gå in på djupare här. Dock så känner jag att jag skulle behöva prata med någon som kan ge tips och råd och lyssna för jag vet helt ärligt inte hur jag ska förhålla mig till det jag fick höra. Jag kan säga så mycket som att jag är besviken. Och jag förstår att mina åsikter uppenbarligen inte värderas eller är viktiga för denna person. Jaja, roligt inlägg såhär på söndagskvällen! Jag hoppas att det går bättre för er att sova än vad det gör för mig. G'natt!


Kommentarer
Postat av: Stolt Mamma

Hufffa lät inge bra =(

om du vill prata så lyssnar jag !!!

KRAAAM

2012-02-06 @ 19:08:01
URL: http://doohdooh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0