Varför ska det gå bra första gången när man kan göra det en gång till?

Vi har slitit med alla väggar i lägenheten, nu senaste månaden (månaderna?) med att måla och slipa alla (vilket tydligen måste göras innan de tapetseras). Vi var nästan klar med det momentet när vi får reda på att färgen inte funkar och vi måste köpa en ny betydligt dyrare färg och måla om och slipa alla. Igen. Jag döööör... Så om det är någon kompis som känner att jag aldrig hör av mig så beror det på att jag orkar faktiskt inte. Jag jobbar hela dagarna på jobbet, på kvällarna och helgerna i lägenheten och de gånger jag inte renoverar så har jag dåligt samvete att jag inte gör det. Jag känner mig sänkt och slutkörd. Men men, bara att köra på och hoppas att vi blir klara någon gång. Till Dansbandssångerskan vill jag bara säga att det värmer enda in i själen att läsa när du skriver om mig! :)


Kommentarer
Postat av: Lina

Men gullunge!!

2012-02-03 @ 09:39:47
URL: http://linaliden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0