28:e juni

Idag for jag och lillasyster Ronja och hälsade på på jobbet. Vi på Stubben skulle uppvakta en kollega som fyller 50 år nästa vecka så vi firade med paket och jordgubbstårta! Ronja tyckte att det var jättekul att hälsa på och det var svårt att få med henne hem igen. När vi skulle gå kom en av kockarna halvt springande och ropade efter mig. De hade bakat ett bröd som jag tycker är så gott så de skickade med mig en limpa hem. Det är uppskattning det! Just ja, jag fick ju även en avskedspresent från ett barn som ska börja skolan och som går på en annan avdelning. Sen blev det fika på stan med mamma och Dennis. Innan de skulle åka hem igen så for vi förbi lägenheten i Brunflo så de fick se hur långt vi kommit. Efter det blev det lunch på Sibylla och då följde Robin med. Skön dag!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/1587255/images/2012/pic_207318567.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0