Trött tröttare tröttast

Idag har det varit en riktig typisk måndag; trött, ont i huvudet, uselt tålamod och ingen ork. Underbart. Utöver detta så har jag varit lite småförkyld med en förkylningen som
inte riktigt vill bryta ut. Jag skulle hellre ligga däckad en vecka istället för som nu när jag har haft ont i huvudet, ont i bihålorna, snorig/täppt i näsan osv. i flera veckor utan att vara "riktigt" förkyld. Jag kanske får slicka lite snor från något barn så kanske förkylningshelvetet kan bygga fäste i något och slå rot. Missförstå mig rätt, jag vill inte vara sjuk men jag är hellre sjuk ordentligt några dagar istället för att inte ha någon ork på flera veckor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0