Hemma igen

Jaha då var man alltså hemma igen efter en vecka av sol och värme (mer info om resan kommer senare). Trist att åka ifrån ledighet men skönt att komma hem till vår lägenhet (Robin halvt som halvt skrek "Karro jag älskar våran lägenhet!" typ tio minuter efter att vi hade kommit hem..). Vi har börjat tvätta alla kläder som vi hade med oss, dock så hann vi bara med två maskiner så vi har tre tvätthögar kvar. jippi.. Hur som helst så började jag tokskratta när jag såg på när Robin hängde tvätten! Han har verkligen hängt den överallt pga vårat överfyllda tvättställ så jag var bara tvungen att ta kort på det (dock lite dålig kvalité).


Kommentarer
Postat av: Hanna

Skönt att höra att ni hade det bra på semestern! längtar tills detaljerna kommer ut :)hoppas ni mår bra båda två. tre tryck i handen*

2012-09-10 @ 21:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0