Hej igen!

Jaha jag har fått lite uppläxning angående bristen på nya inlägg här! Så detta inlägg vill jag dedikera till dig Sara Mattsson! I torsdags fick jag ett mail från Mittuniversitetet att jag kommit in på psykologprogrammet på reservplats. Det kändes som att mitt liv lite smått vändes upp och ner. Hundra tankar som for omkring. Jag tog beslutet att tacka ja, den här chansen får man bara en gång i livet kändes det som (jag har sökt 5-6 år utan att komma in). Jag är dock sjukt NERVÖS! Tänk om utbildningen är på tok för svår för mig? Tänk om jag blir värsta outsidern som kommer in två veckor efter alla andra? Mycket som kan bli jobbigt men förhoppningsvis mycket som kan bli bra också. Jag måste nog ge det lite tid. Oh lord vad har jag gett mig in på... 


Kommentarer
Postat av: Sara

Tack Karoline!
Är så glad för din skull, Du fixar det här galant!
Men det blir tomt utan dig på Lövsta, Du har ju alltid funnits där, iaf så länge jag har jobbat där.

Lycka till!

Kram

2013-09-15 @ 08:01:43
URL: http://sarismattsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0