Gammal? Nej inte jag inte!

Är det ett tecken på att man börjar bli gammal när man sitter och väntar på de lokala nyheterna? Utan någon som helst egentlig anledning. Utan att ens bli besviken för brist på upphetsande nyheter. Kan ett annat tecken vara att man börjar göra "tittskåp" innehållande symboliserande saker för en själv och ens pojkväns intressen? Jag tror att de flesta (i alla fall mina jämnåriga vänner) skulle ge mig ett rungande JA! Och ja, det är som jag brukar säga: Jag är en gammal kvinna fångad i en ung kvinnas kropp. Japp, det är jag det. Härligt.


Kommentarer
Postat av: sofy

Jag fick ÖP i brevlådan imorse, satt och löste den medan jag åt frukost. Då insåg jag att nu, nu är man gammal.

2010-01-26 @ 19:19:29
URL: http://jibbmania.blogg.se/
Postat av: Karro

Jadu Sofie, nu är slutet nära! Men jag tror att det riktiga bottenmärket är när vi börjar följa radio jämtland ; )

2010-01-26 @ 19:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0