Han säger, jag hör

Robin säger: "Jag ser ingen skillnad om du sminkar dig eller inte."
Jag hör: Det är ingen idé att du sminkar dig, det hjälper ändå inte.
Han menar: Jag tycker alltid att du är fin.


Robin säger: "Jag ringer dig nu istället annars kommer jag på det när jag går och lägger mig och då är jag så trött."

Jag hör: Det är så jobbigt att prata i telefon med dig varje kväll men om jag ringer lite tidigare så är det inte lika jobbigt.

Han menar: Jag vill prata med dig och det är mycket roligare för oss båda om jag inte somnar i telefonen när vi pratar.


Robin säger: "
Du är den av alla mina tjejer som missförstår mig minst."
Jag hör: Jag har har haft så många tjejer och du förstår mig hyffsat.

Han menar: Jag älskar dig för att du är så förstående!



Är det bara jag eller är vi kvinnor kanske lite för ivriga att analysera till det sämre?







Kommentarer
Postat av: Jompen

Jag gissar på att vi är proffs på att analysera sjukt fel ;)



ni är så fina! :)

2010-03-26 @ 22:49:38
URL: http://johannamoxell.blogg.se/
Postat av: Hanna

bra fråga, tycker mest att det är skönt att man inte är ensam!

2010-04-27 @ 11:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0