En smart brud

Enligt min vän Dansbandssångerskan så är jag smart. Detta baserat på hennes teori angående tidig utveckling. "Jag tror att tjejer som får sin mens när de är väldigt unga blir lite mer intelligenta" kom hon fram till en kväll när vi satt och pratade.
Kanske borde jag lägga till det i mitt cv när jag söker jobb? Typ:
*Särskilda meriter:
-Jag fick min menstruation i tidig ålder och anser därför att jag platsar i erat team.
Eller:
*Dear Harvard school, I got my menstruation in a young age so please make some place for me in your classes.

Vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: Lina

Nån borde göra en vetenskaplig studie! :)

2010-12-01 @ 00:33:45
URL: http://linaliden.blogspot.com
Postat av: Karro

Haha ja den nån kanske borde vara du, det vore ju perfekt nu när du inte riktigt vet vad du ska göra! ;)

2010-12-01 @ 08:25:37
URL: http://enblektblondinstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0