Helgskoj

Igår så beställde jag och Kristina take away från lilla Siam som vi tog med oss hem till Kristina och käkade. Som de tanter vi är så kollade vi även på "Vem vet mest", "Postkodmiljonären" och "Dobidoo". Jag sa ju att vi var tanter! Kul hade vi i alla fall eftersom att vi båda är lika störda. Störd and proud of it! Ikväll blir det trettioårsfest hos fantastiska Jenny! Måste bara ner på stan och köpa presenten ( eftersom att jag hade glömt min plånbok hemma igår och klockan var 17.45 så jag hann inte fara hem och hämta den. Lovely). Nä, nu ska jag försöka väcka Robin. Hmmm...kanske fisa honom i fejjan? Neej!!!! Vad tror ni om mig egentligen?! Det skulle jag bara göra på Amanda ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0