"Varför frågar du när jag inte har något val?" -Robin

Ja så lät det när jag jag frågade om vi skulle ta något bad efter vi hade ätit middag. Då förklarade jag vänligt, men bestämt, att han valde fel. Sen var det inte mer med det. Sedan kom han så snällt och lydigt in i badrummet och ner i det alldeles för varma (enligt honom) vattnet.
Alltså nu är det ju inte så att jag tvingar honom, det är för övrigt störtomöjligt att tvinga Robin till något han absolut inte vill, men han hade i princip lovat.
Sedan förklarade jag för honom att han skulle schampoonera mitt hår för det tycker jag är så skönt.

Robin (medans han masserar in schampoo i håret): Jag vet inte riktigt hur jag ska göra.

Jag: Gör som du gör när du gosar med Tessan (Robins katt).

Robin: Så här! (Han kliar hårt i hår botten)

Jag: Ja men det var faktiskt ganska skönt.

Sedan fick han skölja ur håret på mig. Han fick ett frikort på balsamet för det vill jag göra på ett speciellt sätt.
Men alltså, vilken karl jag har va?! Bara en riktig man ställer upp för sin tjej när hon vill ha håret schampoonerat, naglarna målade eller axlarna masserade.
Det är kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0