Nu vet ni

Alla brukar klaga på att jag har en så tung handväska och de kan inte förstå vad jag har i den. Nu tänkte jag klargöra vad jag bär med mig dagligen i den:

*Kalender
*Handsprit
*Omeprazol
*Alvedon
*Pronaxen
*Tamponger
*Bomullsrondeller
*Tops
*Ett svart skohorn
*En mössa
*Solglasögon
*En ögonbindel
*Aloe vera kräm
*Tuggummi
*Deodorant
*Kamera
*Mobilladdare
*Hårklämma
*En klädroller
*Dextrosol
*Zoo-klubba
*Blodsockermätare
*Nässpray
*Superlim
*Sötningsmedel
*Två stycken läppglans
*En liten ask med säkerhetsnålar
*Öronproppar
*Massor av olika pennor
*Myggmedelsservetter
*En pumpväska
*En termometer
*Oj, hittade ett till läppglans!

Detta är mitt vanliga utbud i väskan. Så så är det. Nu vet ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0