Medium

Nu tänkte jag berätta för er vad mina medium förmedlade till mig igår. Till att börja med så måste jag göra Sofie www.jibbmania.blogg.se besviken; jag var inte besatt av varken Abraham Lincon eller Eva Braun. Kanske en annan gång? Jag tänkte stylta upp vad de sa var och en och sedan berätta om mina slutsatser angående vad de såg. Jag kan tillägga att ingen av dem såg en person framför sig i rummet utan snarare såg symboler, fick fram ord och fick känslor etc.

Medium #1: Hon sa att det var en gammal kvinna som jag aldrig tidigare hade träffat. Silvergrått hår. En ingift släkting på min pappas sida. Hon hade reumatism och hade svårt att använda sina armar. En lättsam kvinna. Hon ville visa att hon finns vid min sida som stöd och vill hjälpa mig att "riva staket". Hon sa även att hennes namn började på S och att det inte var ett så långt namn. Hon kallade mig även för "lillgumman".  
Efter detta så frågade mediumet mig om jag visste vem denna kvinna skulle kunna vara. Och det stod helt still i huvudet. jag kunde inte komma på någon som hade varken reumatism eller började på S. Som sagt det var ju någon jag ens aldrig hade träffat. Men, hör och häpna, idag berättade jag det här för mamma för att kolla om hon visste vem det kunde vara. "Ja men Sofi, din farmors styvmamma hon satt i rullstol och hade ms och på slutet så kunde hon inte använda sina händer eller armar så de fick hjälpa henne när hon skulle dricka. Och hon älskade barn och var en väldigt snäll kvinna. Hon var ju en ingift släkting till din pappa". Otroligt, eller hur?

Medium #2: Hon såg ett stort mörkt träd som hade en kvist som var ljus och stack ut lite extra. Detta kunde betyda att jag hade haft det jobbigt men att det skulle bli bättre. Sedan fick hon fram: En ung pojke runt 25 år. Dog av ett slag i huvudet. Spelade giutarr och tyckte om att dansa. Han sa även till mig att jag borde gå ut mer.
Även detta medium frågade mig om jag visste vem det kunde vara och Ja, det visste jag. En av Robins bästa kompisar omkom för nästan två år sedan i den där bilolyckan i Trångsviken. Bilen körde in i ett träd och alla som befann sig i bilen slungades ut och dog omedelbart. Han spelade även giutarr i ett band och han tyckte om att dansa och spexa. Ärligt talat så fick jag lite hjärtklappningar när hon berättade vad hon såg/kände.

Under dessa sittningar så berättade jag givetvis inget om mig själv (jag ville inte att de skulle kunna fiska efter ledtrådar) och jag satt tyst när de berättade saker för att inte på något vis leda dem åt någon riktning.

Tror du på andar? Jag måste säga att jag i alla fall blev lite mer vidsynt efter dessa möten...


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag döör, fan så spännande!!! Du vet att jag älskar sånt där. Fan att inte jag var hemma, jag vill också veta lite om mig! Tänk om jag har någon omkring mig. Annars är det orättvist....!!! Du måste svara i telefonen vill prata med dig!

2010-10-11 @ 20:37:49
URL: http://mantuss.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag döör, fan så spännande!!! Du vet att jag älskar sånt där. Fan att inte jag var hemma, jag vill också veta lite om mig! Tänk om jag har någon omkring mig. Annars är det orättvist....!!! Du måste svara i telefonen vill prata med dig!

2010-10-11 @ 20:37:53
URL: http://mantuss.blogg.se/
Postat av: Karro

Haha ja du Amanda det har du säkert!! ;) Det kommer säkert fler möjligheter sen ska du se. Kram

2010-10-11 @ 23:52:12
URL: http://enblektblondinstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0