En bra födelsedag i söndags!

Dagen började med paket och frukost från Robin. Jag fick en stor värmedyna som man lägger över hela sängen, mysigt! :) Sedan var det fika i Brunflo för min och för Robins släkt ( dock ej i våran ofärdiga lägenhet, jag hade hyrt samlingslokalen). Det var jättetrevligt! Tyvärr så tog tårtan slut innan jag hann smaka men if you snooze you loose! Eftersom att det var toppenväder så tog jag och min loverboy en härlig kvällspromenad :) Kvällen avslutades med ett samtal från Dansbandssångerskan då jag fick önska låtar som hon sedan sjöng för mig, för hon sjunger så grymt bra! Det blev en låt som hon hade skrivit själv och så GIVETVIS en Kent-låt. Lovely! En toppendag med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0