Jag vill göra som strutsen och stoppa huvudet i sanden

Precis som förra året vid denna tidpunkt så vill jag gräva en djup grop, krypa ner, gräva över mig och sedan sakta ruttna och förmultna. Okej lite dramatisk jag vet, men det är lite så jag känner i ärlighetens namn. Robin säger alltid att jag är så dramatisk och ja, det kan jag väl stå för. Jag kom inte in på skolan/utbildningen som jag hade sökt till hösten (för hundrasjuttioelfte gången). Då får man vara lite dyster. Men jag säger som Roland "Efter regn kommer solsken, det tycker jag är fint"

Kommentarer
Postat av: Sofie

Inte har du väl stoppat huvudet i sanden? Kan ju tro det för du skriver ju inte här, jag behöver min dagliga dos av Karro-ness!

Nästa år kommer du in, det är jag övertygad om.

2011-07-19 @ 22:03:08
URL: http://jibbmania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0