Helgens planer

Just nu ligger jag i Robins säng och "sover" för jag vill se om han kommer ihåg att väcka mig innan han far på jobbet. Lite stört jag vet. I helgen ska han jobba på något rally(?) i Fäviken/Åre så då passar jag på att följa med upp och träffar familjen lite. Det ska bli skönt! Jag ska även hämta Ronja på dagiset idag, spännande! Fast det vore lite jobbigt i fall att hon totalignorerar mig och vägrar följa med hem. Hmm...då får jag kanske muta med glass. Senare ikväll så blir det middag med underbara Ida. Känns som att helgen kommer att bli bra :)

Kommentarer
Postat av: Jompen

hahahahhaha! DET skulle jag också kunna göra xD



Kidde säger "det är DEFINITIVT något du (jag) skulle kunna göra!" HAHA!

2011-03-11 @ 08:58:23
URL: http://johannamoxell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0