Bättre lycka nästa gång

Ja det gick ju inte allt för jävla bra att bygga pepparkakshus med egna mallar. Det blev vint, ojämnt och lite sisådär i största allmänhet. Men, med tanke på att jag i princip aldrig har byggt ett pepparkakshus själv någon gång så måste jag väl iaf säga att jag är inte nöjd men fanskapet står ju iaf upp (Robin tror att det kommer att rasa under natten, jag tror att Robin kommer att ÄTA upp det under natten)! Min tanke var att göra Robins favorithus vilket i sin tur ledde till att min skapelse fick formen av ett utedass. Jag gjorde tom ett bajshål och allt.


Kommentarer
Postat av: Syster

Hahaha men va gullig du är ! Ett sött halvrangligt skithus!

2012-12-04 @ 20:16:22
Postat av: Sara

Jag tyckte det blev fint! Ligger det "bajs" i hålet också? ;)

2012-12-04 @ 20:34:58
URL: http://sarismattsson.blogspot.com
Postat av: Karro

Haha tack! Jag hade faktiskt tänkt att färga glasyren brun och göra bajs i hålet men hittade ingen färg till det ;)

2012-12-04 @ 20:42:52
URL: http://enblektblondinstankar.blogg.se
Postat av: Far

Ser ut som vårat dass i Huså!

2012-12-07 @ 08:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0