Nyår i Skarsstugu (a.k.a. Skalstugan)

Igår anlände jag, Robin, Marie och Fredrik till Maries farmors stuga. Hur härligt som helst! Självklart så hann inte Robin mer än komma innanför dörren innan han satt igång och eldade i kaminen som den pyroman han är (dags att bli orolig kanske?). På nyårsaftonen körde vi skoter uppe på fjället och grillade korv i en kåta alldeles precis vid den norska gränsen. Korv is the shit när man är ute och leker friluftsliv! På kvällen grillade vi älgkött och åt tillsammans med en hel del annat gott och spelade spel. Det är precis så jag vill ha mitt nyår; bra sällskap, köra skoter, äta god mat och bara slappa. Det kan nog inte bli bättre tror jag. Gott nytt år på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0