Midsommar

Ja då var det alltså midsommar. Jag ska börja dagen med att hänga på låset till arbetsförmedlingen. Kul. Min sista arbetsdag var ju igår så jag måste ju skriva in mig idag. Jag har ju visserligen jobb sen i sommar, men då är jag inte anställd "anställd" som jag var innan så det är väl lika bra att göra det rätt på en gång. Sen hade jag tänkt att träna men känner lite konstig i halsen och snorig så jag måste kanske tänka om. Får se hur det blir. På kvällen blir det grillning med Robins garagekompisar med respektive. Misstänker att det bara kommer att vara jag och Robin som dricker cola... Ja så kommer iaf min dag att se ut. Ha en skön midsommar alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0