Förbättring

Det känns som att jag har fått in en bra träningsrutin nu och försöker träna 3-4 gånger i veckan. Det känns riktigt bra! Jag har aldrig varit någon löpartjej men jag har alltid velat vara det för det låter bra. Innan jag kom igång ordentligt med träningen så orkade jag med nöd och näppe springa två minuter på löpbandet och nu klarar jag femton minuter. Det låter kanske inte som så mycket för vissa av er men för mig är det jättebra och jag blir lika glad varje gång :) Och så styrketräning på det såklart! Helgen kommer att bestå av after work, vägning, spinning och 25-årsfest för Nickis. Och så ska jag försöka sova så mycket jag kan för jag är så trött!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Blir så otroligt stolt över dig, (utan att låta töntig). Men du är verkligen superduktig! Tror verkligen på dig syster! <3

2013-03-01 @ 08:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0